fredag den 11. marts 2011

Nyt TV-program: "Læsegruppen Sundholm"

Læsegruppen Sundholm: "Mikael Bertelsen og Mads Brügger bag nyt litteraturprogram på DR2, som følger en læsegruppe, hvor hjemløse mødes og diskuterer litteratur og personlige dramaer." (Fra dr.dk)
Bøgerne der skal diskuteres er:
Thomas Espedal: Gå eller kunsten at leve et vildt og poetisk liv, Lars Husum: Jeg er en hær,
Henrik Nordbrandt: Vi danskere,
Suzanne Brøgger: Jeg har set den gamle verden forsvinde - hvor er mine øreringe,
Erlend Loe: Doppler,
Karl Ove Knausgård: Min kamp 1 og Min kamp 2 samt
Roberto Bolano: De vilde detektiver.
Læsegruppen Sundholm sendes otte mandage, første gang d. 14. marts 2011, klokken 23.00 på DR2.

3 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig til dette flotte initiativ. Især fordi jeg selv lige er startet på "Gå" - på anbefaling. Men for pokker, hvor er den svær at komme i gang med. Faktisk føler jeg mig lidt "fatsvag". Endnu en grund til at høre, hvad denne læsegruppe har at sige.

    SvarSlet
  2. super god bod den med at gå, jeg var med i den læsegruppe, Edmund S. Jacobsen

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Edmund

      Tak for nogle rigtigt gode udsendelser!

      Slet