torsdag den 1. november 2012

Hvad jeg dog skal udsættes for på Bogforum 2012 i Bella Center...

Ja, ja, overskriften til dette indlæg lyder forhåbentlig værre, end det bliver, især efter at bogmessen er rykket ud i Bella Center i Ørestaden. Der skulle da være noget mere plads end i det Forum, hvor bogmesserne har foregået siden 1992.
Forleden lå der to fribilletter til mig i postkassen fra Litteratursiden, som  har inviteret deres brugerambassadører (bl.a. mig) til sidens tiårs jubilæum, som foregår om fredagen d. 9. november på Litteraturmessens stand på Bogforum med taler af Kulturminister Uffe Elbæk og Trisse Gejl, oplæsning af Dy Plambeck og ikke mindst en forfriskning.
Men der skulle da nok blive tid til lidt mere, og er der så noget der kunne trække mig ud på gulvet og hen til andre stande i løbet af de tre dage? Hvis vi nu siger, at jeg var der fra start til slut alle tre dage, ville mit program ind imellem alle de løse ting og "osningen" se sådan ud, hvis der vel og mærke var tid til det...:

Fredag:
12.00: Peter Øvig Knudsen signerer Hippie 2
13.00: Hans Hertel taler med Arne Hardis om sin  PH : en biografi
15.30: Mette Holm i samtale med Kim Skotte om arbejdet med oversættelsen af Haruki Murakamis 1Q84
17.20: Ulrik Langen interviewes om Det sorteste hjerte af Jes Fabricius Møller

Lørdag:
11.00: Kim Leine signerer Profeterne i Evighedsfjorden
13.30: Kim Leine taler med Klaus Rothstein om Profeterne i Evighedsfjorden
15.00: Karsten Pharao læser uddrag af Salman Rushdies selvbiografi Joseph Anton

Søndag:
11.00: Kulturredaktørenes time: Morten Hesseldahl, Anna Libak og Jes Stein Pedersen om hvad der sker, når litteraturen lægger arm med virkeligheden...
12.00: Tomas Espedal taler med Kim Skotte om Mod naturen.
12.30: Peter Øvig Knudsen taler med Mads Brügger om Hippie 2
13.30: Jussi Adler-Olsen taler med Karen Thisted om Marco-effekten

Se hele programmet for Bogforum 2012

Ingen kommentarer:

Send en kommentar